Gå til innhold

Noen som har litt peiling på VG vektklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vits i å melde seg inn når man "bare" har 4-5 kilo som skal av? Får ikke trene for tiden, og føler at kiloene sitter som spikret fast. Hva tror dere? Vits eller ikke vits? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det vits i:) Vgvektklubb hjelper deg å komme igang med en sunnere livsstil så du skal klare å holde vekten nede. Jeg har gått ned 4,6 kg siden jul med vektklubben, skal ned enda 10 kg tror jeg, får se hva jeg blir fornøyd med. Så skal jeg ha et stabil-vektprogram etter jeg har gått ned, så jeg klarer å holde vekten nede.

Om du melder deg inn i tre mnd, klarer du å gå ned 5 kg på omtrent 5uker om du følger programmet og holder deg innen de kaloriene du får oppgitt. Da kan du bruke resten av de tre mnd på stabil vektprogrammet, så du klarer å holde vekten nede.

Er kjempelett bare du kommer igang!:)

Skrevet

Wow, så flink du har vært! Da melder jeg meg på. Hadde håpet på litt støtte fra gubben, men han vil ikke høre noe om dette, mener jeg ikke trenger det. Men jeg har altså gått opp 5 kilo siden i høst, og de skal bort før sydenturen i mai! ;o)

Takk for svar og motivasjon. :o)

Skrevet

Samme her Sina :) Ca 3 kg på 1 mnd, men da har det vært litt selskap og jeg har ikke vært super streng. Fungerer kjempebra :) Så velkommen i klubben :) Jeg skal ned ihvertfall 11 kg til da er jeg 65 kg, men håpet er 14 kg til :) får se hvor mye jeg har klart til sommeren :)

Skrevet

Ja, det er vits!! Gikk ned 10 kg på 3 mnd for et år siden. Nå har jeg vært sløv i hele høst og vinter og 4-5 kg har dessverre kommet på igjen. Mangler litt motivasjon akkurat nå, men skal prøve å ta meg i nakken. Vektklubb er kjempeflott så lenge man er motivert til å legge litt tid og vilje i å gå ned!! :o)

Skrevet

Takk for svar jenter. Da har jeg meldt meg inn, blir spennende dette. Tror jeg skal klare å holde meg innenfor 1360 kcal i ukedagene, men det er alt godisen i helgene jeg kommer til å slite med. Og det er der sideflesket kommer fra. ;o) Håper bare at mannen min blir motivert av dette, han trenger også å kutte ned på all godisen og kosematen i helgene.....

JEG er motivert ihvertfall. Jeansene er trange, og jeg skal skvises inn i en bikini i mai. Ikke kan jeg trene heller, så jeg får ingen hjelp på den måten. Om en mnd skal jeg være 4-5 kilo tynnere! Juhu! ;oD

Skrevet

Lykke til!:)

Ja ukedagene er ikke noe problem, men de helgene.. jeg er jo virkelig en sjokoholiker, så sliter max pga det, men motivasjonen øker jo mere vekten minsker! Trykker i meg saltstenger lørdagene, hehe.. de har lite kalorier!:)

Min samboer har gått ned omtrent like mye som meg, selv om han ikke er med i vektklubben, men han spiser jo den maten jeg lager og blir påvirket av hvordan jeg lever nå, så han får gått ned de kiloene han vil kvitte seg med samtidig.

Blir deilig å nå målet man har satt seg!:)

Skrevet

Takk!

Han ble faktisk litt interessert når jeg begynte å se hvor mye kalorier ditt og datt inneholder. Skjønner jo nå hvorfor alt skjærer seg i helgene, er myyye kalorier i godis ja. ;o)

Saltstenger spiste jeg faktisk på lørdag, men etterpå spiste jeg vingummi og peanøtter.....Urk....Og i dag har jeg spist 2 bløtkakestykker, dobbelturk......Kunne like godt bare smurt det på hoftene, er jo der det legger seg uansett. ;o) Og på puppene, men det kunne godt få blitt der, hehe....;o)

Vi får holde hverandre oppdatert og motivert. Lykke til! :o)

Skrevet

Ville bare tipse om at Grete Roede sin vektklubb er omtrent det samme som VG sin, bare at Grete Roede er gratis. Den har også kaloriteller og diskusjonsforum og det meste.

www.vektklubben.no

Skrevet

men jeg synes ikke grete roede sin er like bra som vektklubb sin.. derfor velger jeg å heller betale litt, er jo ikke mange kronene :)

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...