Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 men greier det ikke, bare tanken på og dusje naken med andre damer gjør meg uvell. råd noen?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 mange badeland finnes det avlukk med dør man kan dusje i. sjekk ut om det er noe sånt dit du vil. hvis ikke, dusj med badedrakt/bikkini da vel, skader vel ingen det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Du bør ta deg en tur til psykolog. Han kan kanskje hjelpe deg med selvbildet ditt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Har ingen andre råd til deg enn å bare hoppe i det. Selv sliter jeg litt med tanken på at noen skal komme med kommentarer som "SE så tykk den dama er!", eller "SE så stor mage!" - eller like ille "mamma, hvorfor er den dama så tjukk?" *grøss*
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Drit og dra siste anonym. Som første anonym skrev, noen har jo do med dusj i forbindelse med fellesdusjområdet. Sjekk det! Jeg overvant frykten og ble med i badeland, utrolig gøy å se hvordan minsten koste seg:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 avlukke har de på mange steder ja..og det beste av alt..du kan komme til å se at alle andre damer også er vanlige..med sine "feil og mangler" dvs mennesket er forskjellige individer og alle har en kropp.. lik som din..noen tynne noen er høye, eller små eller tykke eller valker eller ribbein eller appelsinhud..men de fleste bryr seg lite om det når de har det gøy på badeland.. koser seg med barna... og veldig få "dømmer" andres utseende, men er kanskje mer opptatt av sitt eget. kos deg med barnet ditt du....og la kropp være kropp.. (og som sagt sjekk om det er avlukker...det kan jo hjelpe deg) lykke til...og prøv å kose deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå