Gå til innhold

HVA tror dere om disse testene?? blir helt sprø jeg:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt den tredje CB testen nå, de er suuuper svake når jeg har tatt dem, men noen timer etter ser de positive ut, den første var bare en tynn strek når den tørket (ca5-6timer), den andre og den siste var det tjukke streker som ble mer tydelige når de tørket.. Det ser bare ut som skyggestreker i førsten, før de har tørket og før tiden har gått ut.. Er jeg gravid????? Noen som har fått positivt resultat etter utløpstiden på testene og vært gravide?? Det er jo skyggestreker eller svaaaak svaaaak positive tester med en gang jeg tar de.. men når de tørker blir det mer synlig, og man slipper å ni stirre for å se strekene.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når e ikm? Hørres kanskje ut som om eg hadde venta ein dag og to også tatt ein cb digital..hehe. E ikkje lett med desse testane.......!!!!

Skrevet

Desverre har jeg hatt flere syklus med slike tester som har endt i en forsinket mens/tidlig SA. Med andre ord, gravid med at det gikk galt veldig tidlig, men akkurat nok HcG til å slå ut på en test. Men, jeg har også hørt historier om kvinner som ikke tester positivt før i uke 6, jeg kjenner dem ikke personlig, men har hørt historier. Så alt er mulig, håper at du er gravid!

Skrevet

Har akkurat på samme måten. CB blir svakt positiv etter ca 10 min. Har du testet på nytt. Er spent!!

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...