prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Har tatt den tredje CB testen nå, de er suuuper svake når jeg har tatt dem, men noen timer etter ser de positive ut, den første var bare en tynn strek når den tørket (ca5-6timer), den andre og den siste var det tjukke streker som ble mer tydelige når de tørket.. Det ser bare ut som skyggestreker i førsten, før de har tørket og før tiden har gått ut.. Er jeg gravid????? Noen som har fått positivt resultat etter utløpstiden på testene og vært gravide?? Det er jo skyggestreker eller svaaaak svaaaak positive tester med en gang jeg tar de.. men når de tørker blir det mer synlig, og man slipper å ni stirre for å se strekene.. hehe..
Tigerpote Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg vil tippe at du er gravid:-) En strek er en strek, er det ikke? Det sies at man ikke skal lese de av etter maxtiden, men siden du får positivt svar med en gang, svak eller ikke, så kan jeg vel forhåpentligvis si gratulerer! Håper at du er det, men ta en test om noen dager igjen.
lovelyme Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 ja det står i bruksanvisninga til cb at en strek er en strek.. men vent noen dager og ta en til.. vet det er vansskelig å vente men sannsynligheten for at du er gravid er nok ganske stor.
Kattebatt 1974 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror du er gravid hvis det er en svak strek der. <3 Jeg hadde en veeeeldig svak strek også ble den knallblå med en gang da jeg testet igjen etter noen dager :-) Du får stacke opp et lite lager med tester og tisse på dem med en dag eller to i mellom til du er sikker! Hihi. Eller kanskje lurere å bestille en time hos legen din. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå