LilleGull *12.03.08* Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Har det gått uten problemer? har handlet vogn til jenta mi der, og det er over en uke siden. Har kun motatt ordrebekreftelse på mail og pengene er blitt trukket fra konto! Håper den dukker opp snart!
gullhøna & spire juli Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hei, joda jeg har handlet der. Fikk vognen min denne uken, og det var tre uker etter lovet. Og de trakk pengene med en gang.. det syns jeg var litt dårlig. Ble lovet vognen gang på gang, men de sa det var forsinkelser på leveransen. Men fikk nå vognen min denne uken, og den var det ikke noe å klage på.
LilleGull *12.03.08* Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Takk for svar Var det jeg var litt redd for at det kom til å ta såpass lang tid.... Da syns jeg det er dårli at de trekker pengene med en gang, det er jo vanli at de gjør når varen blir sendt vel... Skal vertfall ringe de i morra!
gullhøna & spire juli Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Enig med deg der.. Jeg sendte noen ganske irriterte mail og klaget på det og dårlig informasjon. Fikk gratis regntrekk til tfk-vognen jeg kjøpte, som et lite plaster på såret...
LilleGull *12.03.08* Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 Syns jeg skulle bare mangle at du fikk Jeg har bestilt Easywalker Sky jeg, og der stod et at det fulgte med regntrekk og frontbøyle, så det bør det gjøre
gullhøna & spire juli Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Lykke til i alle fall!! Håper du får den raskt!
LilleGull *12.03.08* Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2009 Takk Skal ringe de i morra å høre hvordan det ligger an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå