anjaslilje Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Han har sånn hoste å har fått hostesaft i 3 dager nå,-kan jeg fortsatt gi? han har fått 3 g /daglig.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 i følge legen til min sønn kunne jeg gi efedrin i 14 dager 2xdag. men ikke noe mer før en pause. Han er astmatisk og blir veldig tett og efedrin er med på å løse opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå