Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Dere, jeg har et dilemma - jenta våkna i dag med 39 i feber, men er i tipp topp form, leker, spiser/ drikker, traller osv, men er litt "tafatt" så det merkes no litt at hun ikke er helt i form. Vet bhg sier ett døgn feberfri før de kan komme, men kan jeg likevel sende henne i bhg? Når formen er så bra? Målte 38,4 i kveld før sengetid.
mai mammaen til to Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 seriøst? lurerer du alvolig på om du kan sende? selvfølgelig kan du ikke det. 38.4 er jo feber det. hun kommer jo til å ha feber i morgen og sikkert... hold henne hjemme iallefall i morgen
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ville holdt henne hjemme til hun var feberfri. Det er slitsomt for de små å gå i barnehage når de er syke, og allmenntilstanden kan fort bli dårligere hvis de blir stressa med masse unger rundt osv.
Holly❄️ Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 har hun 38,4 i feber nå så har hun garantert feber natten gjennom, og kanskje i morgen også... så da sender du henne selfølgelig ikke i bhg!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Absolutt ikke - syke barn skal ikke i bhg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Enkelt og greit nei.. Synes ikke det trenger ytterligere forklaring..
olla Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Mitt svar blir definitivt nei. Vi som jobber i barnehage merker GODT om barna ikke er i form, fra de blir levert, og da har barnet ikke godt av å være i barnehagen, der vi ikke kan ta så godt vare på dem som hjemme.
Salat Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Fy fader, det er ikke rart det florerer av sykdom i barnehager med den instillingen der. Har det falt deg inn at andre blir smittet? Selvsagt sender man ikke syke barn i bhg. Og ja, de skal holdes hjemme en feberfri dag.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Helt alvorlig, nå må du gi deg. Selvfølgelig må hun være hjemme .
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Jeg signerer Salat her, jobber ibhg og det er ufattelig mange foreldre med slik tankegang som deg..... Vi sender jo unger hjem med feber og dårlig allmentilstand gjerne 2 dager på rad.... Nei, unger skal ha minst en dag feberfri hjemme før bhg/skole Med omgangssjuka gjelder 48 timer etter oppkast.
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 nei hun kan ikke i barnehagen i morgen når hun har feber i kveld.
du og jeg og vi to Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Nei, jeg ville ikke sendt henne i barnehagen. Formen er jo heller ikke topp når du skriver hun er tafatt, men uansett ville jeg ikke sendt en unge med feber i barnehagen.
digger Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Hvis bhg sier 1 døgn feberfri og jenta di hadde feber i kveld så kan hun tidligst gå i bhg tirsdag. Burde være et enkelt regnestykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå