anjaslilje Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Bring it on - jeg er helt rådvill i navnejakten!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Ingrid Johanne Anniken
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Kan få fire av meg;) Anna Andrea Karla Konstanse
power puff Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 kom på et til som er fint: Alma Er ikke lett med navn, en viktig avgjørelse! si ifra hva dere bestemmer der for da
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 1. Anéa 2. Celine 3. Johanne
wirre;o) Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Ava Wilma Berentine ..og Nadin ( uten at du har bedt om ett fjerde).
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Åsne Mathea Alva -Det er det fineste "norske" jentenavnene jeg vet om.. Ellers elsker jeg det irske jentenavnet Siobhan. Uttales "Sjivån".
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Emilia, Anna og Live er mine favoritter
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. februar 2009 #22 Skrevet 8. februar 2009 Synnøve Johanna Nora Emma Nadia
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2009 #25 Skrevet 8. februar 2009 Marte som jenta i magen skal hete Matilde og Mathea av en eller an grunn liker jeg navn på m...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå