Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet/husker hva den siden heter, der man kan designe sin egen Mei Tai og koster 399,- ??
Yarn Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Nei, men jeg vet om denne. Blir jo noe dyrere ad. www.babyhawk.com
erteposen + 4 Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Spør inne på tettinntil.no. Det er der de holder til:) Jeg kjøpte en på ebay, og sydde en selv etter oppskrift på tettinntil.
AO3 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Det er stor forskjell på MTer, så det kan være greit å kjøpe et anerkjent merke. Aller helst bør du prøve ut MTen før du kjøper deg en - kjenner du noen som har MT? Eller kan du dra på bæretreff? Jeg støtter at du bør sjekke ut tettinntil.no. Jeg har ikke hørt om den siden du refererer til, men synes 400kr for en MT høres mistenkelig billig ut...?
Ella i farta Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg signerer også her, en mei tai til 400 kr kan umulig være gjort av noen som har særlig peiling, stoffet skal være av god kvalitet, i tilegg til at den som syr skal ha for jobben..de gode merkene av mter som syes hjemme ligger på en mye høyere pris, fra 700 og oppover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå