Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Vi tenker å bruke samme madrass til andremann som førstemann hadde. Jeg har vasket trekket til madrassen, kan jeg da bare legge selve madrassen (skumgummi) litt ute i snøen nå som det er minusgrader for å få bort evt bakterier?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Vi skal bruke samme madrass til nummer to hvertfall. Vi har litt rar form på sengen og madrassen så er ikke så enkelt å bytte den ut. Vi har vaska trekket + overmadrassen vi alltid brukte. Vi tenkte å kjøpe ny overmadrass da. Har hørt sollys er best for å ta de bakteriene, men er ikke sikker på det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Det er i alle fall det jeg har gjort. Eller dvs, jeg satte den opp på høykant ute i kulda noen timer, vasket trekket og kjøpte ny overmadrass.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre selv.. men valgte å kjøpe ny.. da burde jeg ikke tenke på det i det hele tatt.. var jo så mye snakk om økt fare for krybbedød o.l.. men nå viser det seg at jeg må ha to sprinkelsenger en liten periode.. så da hadde det jo uansett blitt sånn;) Men hadde kjøpt ny uansett
*Darkspotted* Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 jeg bruker samme.. vasket trekket og satt hele skumgummi madrassen i en bosspose i fryseren over natten=)
Nyckelpiga Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Her skal vi også bruke samme madrass. Har ikke tenkt til å vaske den, for det ble aldri noen lekasjer eller oppkast eller annet søl på den. Jenta vår sov på skinn, så hun var faktisk aldri i "kontakt" med madrassen. Nesteman skal også sove på skinn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå