Gå til innhold

Barnehage i morgen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt omgangssyke siden torsdag. Hun kastet opp i formiddag, vært slapp. Men i ettermiddag har hun hverken kastet opp eller vært slapp.

Barnehage i morgen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg ikke. Det kan være smittsomt opptil 48 timer etter ho sist spydde og bør derfor ikke være i barnehagen.

Husk det er mange som kan smittes. Og de er sikkert takknemlig for å slippe omgangssyken.

Skrevet

selvfølgelig skal du ikke sende barnet ditt i bhg i morgen hvis det har kastet opp idag!!!!!

at du i det heletatt har tenkt tanken!!!

Skrevet

Selvfølgelig skal hun ikke i bhg.

Skrevet

Æh, sende henne av gårde du! Det går sikkert bra. Ungene får det uansett. Hun har jo fått det av noen hun også... Man kan jo ikke være borte fra jobb i det uendelige heller.

Skrevet

Kjør på. Det de ikke vet har de ikke vondt av! Hvis de ringer fra barnehagen i morgen, beklager du bare. Sorry! Kastet ikke opp i hele går.

Skrevet

akkurat DET er grunnen til al "alle" får oppkast når noen har det! dette barnet er trolig ikke i for ettersom hun har drevet å kastet opp, skal ikke barnehagen vite det da? så de kan ta litt hensyn? uansvarlig!!

Skrevet

Det går så fint så! Det er fint hvis disse dullemødrene også får litt oppkast i dullehusene sine. Det er jeg for!

Skrevet

det virker som om noen glemmer barnet i det hele..Jeg for min del syns det er godt med en dag ekstra hjemme etter omgangssyke...man blir jo relativt slapp...jeg regner med at barn også føler det slikt..

så bør du følge bhg-reglemanget....tenke på alle andre både ansatte og barn som kommer til å bli smittet...

Nei, syns det er egoistisk...

Skrevet

Nei selvfølgelig skal du ikke det!!!

Regner med, og håper for jenta sin skyld at dere bare er tull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...