Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Litt spennende og se hvor forskjellige vi er og hvor mye penger vi legger i ferie.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Ifjor brukte vi 12 000,- på en uke på Rhodos i juli.. SÅÅ dyrt! +lommepenger da... I tillegg var vi vel på helgetur til Danmark til ca 5000,- inkl all shopping og båten.. Og en billig billig tur på Hafjell for å kjøre ski. I år blir det ikke så mye ferie, pga usikkerhet med jobb. Men vi skal ha en helg til Danmark, den blir relativt billig denne gangen, ca 2000 - 3000,- inkl all mat osv, det er nå til helga Også blir det en hotellhelg i forb med et arrangement i sommer.. Og KANSKJE en tur til et hus familien eier i Danmark.. Det vil isåfall koste oss båt turen p åca 1000,- også ca 2000,- for huset med strøm osv.. Og mat der blir jo omtrent samme som hjemme, siden vi har mulighet til å lage det selv. Men vi håper å kunne spare opp til en 2 eller 3 ukers ferie neste år. Vi har ikke barn enda - men håper vi har et å ha med på ferie neste år Nå har jeg sagt så mye at jeg kan kjennes igjen, hehe har vært mye feriesnakk i vennegjengen i det siste.. Så da er jeg anonym her
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Bruker kr 0 på ferie, for det har jeg ikke råd til rett og slett. Eneste er en hyttetur på venners/families hytte. Bor gratis og maten spleises på. Er koselig det å da:) Så ferien går ofte med til å være sammen med familie og venner. Kose seg på stranda og diverse som man ikke har så mye annledning til når man jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå