Gå til innhold

Mannen min er så ufattelig snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Her sitter jeg og har ekstremt lyst på feit cheesburger med alt på, pommes frites og cola!!! Og gjett hvem som dro ut i snøværet, kaldt og jævlig??!! Jo mannen min - han er bare verdens hærligste mann!!! Ååååå som jeg elsker ham =)

Måtte bare fortelle det til noen...

Klem fra 7+1 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som har en snill mann, og ikke minst har matlyst :) Har ikke spist ordentlig siden jeg var i uke 5, nå er jeg snart i uke 11 :P Misunner deg der altså ;)

Skrevet

Å da er vi i samme båt, her står mannen og kokkelerer på kjøkkenet:) Lager morsdagsmiddag til meg! Heldige vi:)

Skrevet

Har vært kvalm og uggen siden uke 3, hatt lite matlyst - i dag har jeg bare fått skikkelig kick på dette!! Så matlysten har absolutt ikke vært tilstede her nei - men nå bare mååååå jeg ha =)

Jeg er i dag 7+1

Skrevet

Deilig å kunne spise noe igjen da tenker jeg :) Stakkars samboeren min vil jo gjøre alt for at jeg skal ha i meg mat, så han lager middag hver dag etter mine ønsker, men er minimalt som går ned. Men det gir seg vel snart vil jeg tro =) Er greit med snille menn som stiller opp og kokkelerer når det trengs hvertfall =)

Skrevet

Hei Meg og lille snuppis og dere andre :)

Slenger meg på fanklubben for snille menn, min samboer gjør alt for at jeg skal få i meg mat. I tillegg så har jeg vært så dårlig siden uke 6 at han har gjort alt husarbeidet mens jeg har holdt meg i sofaen..Jeg kjenner en merkelig lukt i huset som av og til gjør at jeg kaster opp, og han har vasket og vasket og vasket uten at det går bort..Men han prøver hver gang jeg kommer med forslag til hvor det kan komme fra. Nå tror jeg kanskje det kan komme fra den gamle komfyren, og etter at han har vasket den 3 ganger og det likevel ikke går bort, sier han vi skal ut å kjøpe ny komfyr til uka (selv om vi egentlig ikke har råd nå).

Hva skulle man gjort uten disse snille mannfolka? Jeg leste i boka vi fikk fra legen at man kunne si noe om hvordan mannen ble med ny baby i huset på hvordan han tok vare på jenta når hun var gravid - så dette lover godt :)

Skrevet

Må og "melde meg inn" i denne fanklubben, har en fantastisk samboer...på alle måter!

Er jo bare en bonus at han er kokk, så matlaging kan han mye bedre enn meg i utgangspunktet! :)

Gleder meg til tiden fremover, både resten av svangerskapet og til vår lille baby ankommer om noen måneder!

Skrevet

Ja, noen mannfolk er skikkelig flinke til å stille opp og jeg setter stor pris på å ha en som han!!! Men, når det gjalt den hamburgeren han kjøpte til meg i går som jeg hadde så ekstremt lyst på - så kom den dessverre i retur med alt tilbehør - æsj...

Magen tålte ikke så kraftig kost etter å ha levd på vann og kjeks og knekkebrød i noen uker, mageknipen kom i natt - så jeg trodde jeg skulle dø... Huff, og feit cheesburger kommer jeg ikke til å spise på leeeeenge kjenner jeg - bare jeg tenker på det så velter det seg i magen igjen...

Ha en strålende fin dag jenter =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...