Gå til innhold

angrepillen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som har tatt den? føler det ikke er så mange som har tatt det, siden det ikke snakkes om det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok den en gang...med resultat en velskapt sønn ca 9 mnd etter...

Stoler derfor ikke helt på den selv om jeg tok den 5 timer etter samleie..og det var den ene gangen jeg hadde sex den mnd..(var singel) gjorde slik som angitt på pakken og alt...

Snakket med leger osv for å forsikre meg om at ikke dette skadet barnet jeg ventet..men det gjorde det altså ikke

mange av mine venner har tatt den, med det ønskede resultatet...0 barn

Skrevet

Det er veldig mange som har tatt angrepillen, det er også veldig mange barn som er født selvom mor har tatt angrepillen.

Men der er vel ikke akurat noe man snakker om, i helgen har jeg vært på fest, pulte eksen, så tok en angrepille just in case.

Skrevet

Jeg har tatt angrepille en gang. Og trodde i grunnen dette skulle være sikkert nok m tanke på uønsket graviditet. Det opplyses kanskje litt lite om at angrepillen er null verdt om man allerede har eggløsning. Det hadde nemlig jeg, men i fylla tenker en ikke så nøye gjennom det. Jeg tok abort, har aldri angret en dag. Og da det ble fylt ut skjema på sykehuset hadde angrepillen egen avkrysningsrubrikk, så jeg antar dette er ganske vanlig.

Skrevet

Ei venninne tok den noen timer etter sex og ble gravid..

Jeg tok den 2 dager etter sex og er gravid nå.. så sikker tror jeg neppe den er..

Skrevet

Er man gravid så er man gravid, det er jo ingen abortpille. Har tatt den et par ganger og aldri blitt gravid:)!

Skrevet

Jeg tok den noen ganger da jeg bodde i australia for jeg hadde en utrolig klønete kjæreste som kondomen alltid sprakk for. Ble ikke gravid da.. Men der var det ikke èn angrepille, men et helt brett med 21 stk man skulle ta..

Skrevet

Ja, jeg har tatt en for 9 år siden, den ble ikke vekk, så tok abort ca 2,5 mnd etter. Noe jeg siden har angret på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...