jippi78 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er nå i uke 31+6 og føler at formen er helt BÅNN! Etter jul har jeg bare vært syk, forstoppelse, influensa, urinveisinfeksjon osv. Har nå vært 3 dager på føden med intravenøs næring for har kastet opp siden jeg var i uke 10. Oppkast er greit, men føles som om jeg får "alt" som går og har da ingen krefter. Tenker på fødselen og energien som trengs til det, og ikke minst tida etterpå! Er ikke meningen å klage, men måtte bare få det ut og høre om flere er i samme situasjon, det heter jo "felles skjebne, felles trøst":) Har takk og pris jordmortime onsdag, får høre da hva hun anbefaler. Følte at jeg fikk slappet av mye bedre på sykehuset enn hjemme (kom hjem i går) men er så sylte forkjøla at jeg ikke vil smitte bebisene og de nybakte foreldrene. Ikke greit dette her, men har takk og pris ikke bekkenløsning:) og mye av utstyret er i hus (er førstemann).
Eplejuice Fødeklar Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg syns det er tungt, men er ble ikke kvitt kvalmen før i slutten av 2. tri, så forløbig, så er 3.tri best. Men gruer meg til slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå