Gå til innhold

på morsdagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva fikk dere?

jeg fikk fleecebukse og adidas sokker..hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blomsterbukett. Over all forventning! Søtingen hadde tatt med en til sin mor og :)

Skrevet

Fikk et kort som var innrammet der det var håndavtrykk og fotavtrykk av sønnen min. Så sto det "til verdens beste mamma! xxx 8 mnd"

*sukk* hadde ikke forventa noe så det var veldig hyggelig :)

Skrevet

Mine barn er jo skjønne... ( de er 10, 7 og 2 år) De fikk med seg penger på senteret (mens jeg satt på kafeen midt i senteret...og barna hadde mobil med om det skulle bli noe med minstemann) De fikk velge gaver selv... to-åringen hadde valgt ut is-skje.. 7 åringen hadde valgt armbånd...og 10 åringen ørepynt... de er jo så flinke!!!

de eldste dekket bord idag... og min kjæreste hadde kjøpt en frosk jeg kunne kysse....(vet ikke helt hvordan tolke det...men latter ble det nå)

Morsdag handler vel ikke om gaver, men om det å sette pris på hverandre..og det å lære barna at det er lov å sette pris på mammaen sin, og vise det en gang iblant... Jeg og unga pleier også å finne på noe bare vi... iår gikk turen til byen med kino og mc-donalds... så det var en vellykket mamma-barn dag!!

Skrevet

jeg er alenemor til to gutter en på 3.5år og en 5mnd. fortalte eldstegutten i dag at det var morsdag, så da gikk han inn på rommet sitt og lagde "latesom" kake som han kalte den. så fikk jeg kaptein sabeltann sverdet hans. sverdet tok han tilbake igjen da.. han er jo så god da. fikk helt tårer i øynene jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...