Gå til innhold

Hva gjør deg lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som gjør meg lykkelig er barn og mann, men en grei jobb med passe utfordringer er en kjempebonus. Hva trenger du for å være lykkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex, gode venner, familien, reising, god mat, kulturelle opplevelser, kunst og sjokolade.

Skrevet

Kjæresten min..alle mine fire barn...mine gode venner....og når det går bra med de jeg er glad i....

ja..sjokolade som 18.52 sier...det er fabelaktig!

Skrevet

At jeg venter barn med samboeren min! Etter 8år sammen får han meg fortsatt til å føle meg nyforelsket :) Gleder meg utrolig mye til å holde jenta vår i armene, og ikke minst til å se han holde henne. Vår og bare vår lille go'jente!

Skrevet

Harmoniske og friske barn....

Skrevet

mannen min :)

sex med mannen min :)

Jeg trenger bare mannen min for å være lykkelig, men det hjelper at vi begge har fast inntekt og får beholde huset ;)

Jeg er stort sett lykkelig :)

Skrevet

Det aller aller aller største for meg, var å gifte meg med mannen min, som jeg elsker så høyt, og å finne ut på fredagen som var at jeg var gravid med vår første!:-)))))))))

Lykkerus nå!:)

Skrevet

Barnet mitt, kjæresten min, god vin, bra TV, ferie, bøker, nye sko, gode venner og mammaen min.

Små gleder :)

Skrevet

Å ha det bra med meg selv, ikke minst. Ha det bra i forholdet med andre, og kjæresten min! - som er knall! :-)

og å vite at andre i familie/venner har det bra her kjempeviktig!

Skrevet

Jeg er lykkelig fordi jeg har en mann jeg elsker, to friske fine barn, en på vei og vi har tak over hodet og penger til mat :)

Ellers gjør et barn som løper smilende mot meg med åpne armer og roper mamma meg lykkelig. Flotte solnedganger, soloppganger, vakre naturopplevlser, en klem, et smil, et klyp i rompa av mannen. Når mannen står opp med unga om morningen, når eldste på snart 4 spør meg om jeg fikk blod da jeg slo meg, når han blåser og stryker meg på kinnet og spør om deg går bra. Når lillebror på snart 2 vil gjøre det samme og blåser masse spytt i annsiktet mitt som trøst.. Når mannen gir meg håndkle når jeg kommer ut av dusjen, når mamma passer ungene etter de har lagt seg så mannen og jeg kan gå på kino. Å vite at alle jeg er glad i har det bra. Er mye som gjør meg lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...