Gå til innhold

nesespray???!


termin 6 mars

Anbefalte innlegg

var til legen i forrige uke og fikk da beskjed om ikke å bruke otrivin,men fikk ikke noe klert svar på hvorfor. jordmor har sagt at jeg kan bruke i moderate mengder f.eks til kvelden og de på apoteket mente også at jeg kunne bruke siden jeg hadde kommet så langt i svangerskapet. uke 37.. noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil jo ikke tilføre barnet ditt kjemikalier og det er ikke uten grunn at det finnes en egen til barn. Kjøp saltvann med menthol istedet. Den kan du bruke oftere også :=)

Ta den også med på sykehuset når du skal føde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk også beskjed av jordmor at jeg kunne bruke i moderate mengder. skal høre med henne igjen på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste går bra hvis man er moderat. Men ved graviditet så hører det gjerne med å få tette bihuler og da er det kjekkere å ha saltvann som man kan bruke oftere og voer lengere tid uten at det har noe å si :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker nesespray hver dag, synes Nazaren er best. Både min lege og jordmor sa at grunnen til at man ikke skal bruke det mer enn ti dager sammenhengende, er pga at slimhinnene blir skadet og at man blir "avhengig" selv, og at det ikke skadet den lille. Da jeg har slitt med sterk hodepine under begge svangerskapene og at det blir mye verre når jeg er så tett, gjør at jeg bruker det. Tettheten min kom bort med fødselen sist, og jeg har nesten ikke brukt nesespray siden, før dette svangerskapet igjen. Skjønner godt de som velger å ikke bruke det, men jeg har ikke klart å unnvære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...