Gå til innhold

Blir dere sure når...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen kommer på besøk og aldri tar av seg sko? Har liksom ikke reagert før på at pappa aldri tar av seg skoene, men ble riktig sur i dag når han kom inn med snøen.. Han kunne ikke forstå det, for han går alltid inn med sko. Men jeg mener han burde skjønne at slikt ikke går an når det er så mye snø ute..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer noen inn med sko, får de bedskjed om å gå ut i gangen å ta av skoa.

Skrevet

Gjør meg ingen ting så lenge de vasker gulvene før de går ;)

Skrevet

gå med sko inne???

nei, det gjør man ikke.

 

vanlig i mange andre land, men ikke her..

Skrevet

Ikke vanlig at nordmenn går med sko inne vel???

Men har vi besøk av folk fra utlandet pleier jeg å si til dem at der kan dere sette skoene. Sånn at de ikke går inn med de på, synes det er ekkelt. Drar jo inn hundeskit og andre bakterier ved å ha sko på.

Skrevet

Har jeg aldri opplevd (at folk ikke tar av seg på beina) hadde sagt fra om noen kom inn med skiten sko uten å ta av seg ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...