Gå til innhold

Sånn er det å amme en ettåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyrer og sitter i en lett topp uten bh. Minsten klatrer seg opp i sofaen og drar opp toppen og setter seg godt til rette på fanget mitt og forsyner seg godt fra begge matfatene. Sånn kan hun sitte til det er helt tomt. Bare koser seg. Det er så gøy i forhold til de andre som jeg bare hadde melk til i 3 og 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj det er kvalmt!!!! at de går opp og bretter opp genseren din for å ha melk???

*grøss.. blir kvalm*

Skrevet

Sånn var det å amme en 2 åring også. Men ammet ikke offentlig, Koselig var det, og det gikk fint å slutte når den dagen kom. Måtte bare reise bort, og la han være hjemme hos pappa alene. Deilig med ferie, og de to kosa seg alene hjemme.

Skrevet

litt missunelig for at du ikke hadde melk så lenge eller??

Skrevet

Fint du får til å amme så lenge.. :-)

Jeg sluttet selv å amme for 3 mnd siden. Da var gutten min 2 år.

Men de siste månedene var det kun på morraen at han fikk, og jeg ammet han aldri offentlig. Den siste tiden ville han ikke ha etter vi hadde stått opp. Det var kun i sengen han ville spise, så det var bare for kosen sin skyld

Det hender han fremdeles sier "smake pupp!" og smiler lurt. Det er jo litt søtt da.. hihi

Skrevet

En 1 åring kan ikke klatre.. Så forstår dette var bare for å provosere... :)

Skrevet

"En 1 åring kan ikke klatre.. "

For noe tull. Din 1-åring kunne kanskje ikke klatre, men alle mine hadde klatret i månedsvis før de ble 1 år i hvert fall.

Enig i at det er skikkelig kos med amming også når de er blitt så selvhjulpne. :-)

Skrevet

selvfølgelig kan en ettåring klatre! min gutt på 10,5 mnd klatrer opp i sofaen, opp i bokhyllen, opp og ned i trappene og overalt ellers hvor det er den minste lille kant han kan få føttene opp på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...