mamman t go`gutta Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg sa til sambo at det jeg ønsket meg i dag, var et par timer helt for meg selv. Da jeg har vært mye alene med barna, og var sliten. Men nei det syntes han var dumt, vi skulle jo kose oss sammen. Ja, greit nok. Kledde på oss, og gikk ut i nydelig vintervær. Men så ringer en kammerat til sambo, og spørr om han vil bli med å se på en bil.... to timer unna!! Og det sier han ja til... hmm det var den kosen. Henger ikke helt på grep synes jeg... men hva skal jeg si. Kan jo ikke nekte kællen å reise heller. Måtte bare få ut litt frustrasjon... :-)
St.Sunniva Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Så han spurte ikke deg om det var greit at han dro? Det syntes jeg i såfall er litt egoistisk på en dag som denne.
It's all about me Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Da hadde jeg svart: "Super ide. For dere kjører selvfølgelig vår bil og tar med dere ungene".
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 da hadde nok jeg blitt litt lei meg også..
fox`y Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Da har jeg blitt temmelig irritert:/ han kunne ikke unne deg noen timer avslapning, men han kunne dra fra ansvaret å se på bil. egoistisk spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå