2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 er 6pluss4, og spiser som en hest. Brukte ett år på å bli kvitt kiloene sist. Klarer heller ikke holde meg unna snopet.. æsj, kommer til å bli smellfeit.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 JAAAAAAAAAAAA desverre..tror jeg er like langt på vei som deg, men litt usikker ( ikke hatt mensen siden 22.november...) Kommer til å ese skikkelig ut!! Blir veldig mange trilleturer når babyen kommer =) Håper på en fin høst ; ) Har du mage?? Min er skikkelig oppblåst.samme med puppene..
♥Axinija♥ Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er 8+2 og har gått opp allerede....Hvor mye vet jeg ikke, jeg tør ikke gå på vekta...er str 38 til vanlig, men kjenner at buksene strammer litt vel mye, hehe! Fikk såvidt igjen en bukse idag som passet helt fint for knappe 3 uker siden... Matlysten er på topp, men fordøyelsen er ikke like bra...så det er heller ikke noen god kombinasjon! Puppene er svære og magen avslører hva som er i ferd med å skje... Vi får trøste oss med at vi kan trille/amme av oss kiloene fra høsten av!
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 ja har fått en skikkelig kul på magen. Samboer sier at det er kun der d synest så får håpe på d. Er veldig oppblåst. Ja puppene og;)Jeg husker bare hvor hardt d var å gå ned til normal vekt igjen, så håper jeg skal slippe d. Men om d blir noen ekstra kilo er d for all del vært d. Lykke til:) klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå