Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Syntes snuppa er et så utrolig grusomt ord!!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Signerer deg 16:54. Høres seksuelt ut!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 kommer an på hvor i landet du kommer fra. Snuppa er dialekt, og ikke noe verre å si enn om noen sier vennen eller stumpen, ungen min eller klumpen,
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Man eier ikke barna sine,så hvorfor skal man si "snuppa mi,ungen min" etc?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Hehe! Det er rart hvordan man henger seg opp i enkelte ord! Her er et ord jeg ikke kan fordra: "biomor"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Enig, biomor er grusomt! Høres ut som det bare er en som har donert egg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Djises da, man behøver vel ikke å predikere sitt eierskap til en annen person om man omtaler vedkomne som "jenta mi" eller "snuppa mi"??!! Synes det er så mye omsorg i et: "Jenta mi"... Og veldig kos når mannen min sier "jenta mi" til meg! Og hvordan dere får "snuppa" sagt til en tre-åring til å lyde seksuelt skjønner jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Enig. Det er mange ord her inne jeg ikke liker; liker ikke bf (minner om rap på engelsk; barf, eller hvordan det nå skrives), biomor, biofar, bh istedet for barnehage (rett forkortelse er bhg, bh=brystholder), snuppa liker jeg heller ikke, sambo (tenker på dansing; samba), gubben (får meg til å tenke på noen over 80 år), også har vi alle ORD DELING S FEILENE. Hvorfor kan ikke folk høre hvordan det skrives? Vi snakker ikke stakkato; sosial kontor, men sosialkontor, vaske maskin, men vaskemaskin osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå