Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt vooooondt. Bare 2 måneder igjen før vi blir aktive prøvere!!! Gleder meg så FÆÆÆÆÆLT!!!!!

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:) Hva er grunnen til at dere venter til april med prøvinga? slutter du på pilla da..Det gjør jeg. Kun to brett igjen, vil gjerne ha en vår 2010 baby:) Vi får bare nyte den siste tiden før prøvinga uten å være gravid/ha barn...!! Har du begynt på folat? Tror jeg begynner på de "GRAVID" pillene når vi begynner prøvinga, er vel inkl folat de.

Skrevet

Enig. Venteliden er utrolig laaaaannnng. Har 1 uke igjen på brettet + et helt brett igjen. Håper vi blir fort gravide når vi først prøver. Føler i tilfelle at den tiden også kommer til å bli utrolig lang. Er ikke så tålmodig av meg:-)

Skrevet

Kaster meg på denne tråden her...

Vi har bestemt oss for å prøve igjen rundt juli...Føles som om det er flere år til....Har så lyst til å bare starte nå,men pga av utdanning har vi funnet ut at det er best å vente.Men gleder meg såååå til sommeren kommer!!!=)

Har ei datter på 3,5 år,så tiden flyr fort!Hun snakker nesten hele tiden om babyen i magen til mamma, så hun har nok "snappet" opp litt små snakk=)

Heldige dere som begynner snart!

Ønsker dere lykke til!!!=)

Skrevet

Signerer Thea2005 jeg..

Venter til sommeren regner jeg med, men det er SÅÅÅÅ lenge til da...

Masse lykke til alle sammen :o)

Skrevet

Savner så VILT å gå gravid... ble aldri lei av det jeg, fikk liksom ingen god slutt på å gå gravid... så gleder jeg meg så fælt til neste gang. Håper alt går bra da... må vente med å bli gravid pga medisinske årsaker.

LYKKE LYKKE TIL DERE ANDRE =) =) =)

Skrevet

3 mnd til vi begynner å prøve igjen. Gleder meg veldig. Så jeg må få tatt turen til apoteket for å kjøpe nye folattabletter :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi begynner prøvinga etter bryllupet i april. 55 dager igjen bare!

Gleder meg sykt til begge deler. Det er veldig deilig å ha noe å planlegge sånn at tiden går fortere, men ettersom ting faller på plass får jeg mer og mer tid til å tenke på prøvinga. Begynner å venne meg til tanken på å ha mage og alle de tingene man må kjøpe etterhvert. Synes de var kjempeskummelt i begynnelsen, men det har nok sunket inn med tiden. :P

• 2 uker senere...
Skrevet

LYKKE TIL ALLE SAMMEN...

Er så giiiiira her...

Og tillykke med bryllupsdagen din ALOHA83 =) =) =) Koselig... ønsker dere en fantastisk dag.

Skrevet

TUSEN takk for det! :))

Ønsker alle lykke til med prøvinga også! :)

Skrevet

Er ny her så henger meg på:) vi startet med prøvingen for 1mnd siden. håper selvfølgelig på en 2010 baby, men den kommer når den kommer. er redd det vil ta så lang tid å bli gravid så sluttet heller litt tidlig på pillen:) lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...