LilleMagen Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Har helt vooooondt. Bare 2 måneder igjen før vi blir aktive prøvere!!! Gleder meg så FÆÆÆÆÆLT!!!!! Flere?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Samme her:) Hva er grunnen til at dere venter til april med prøvinga? slutter du på pilla da..Det gjør jeg. Kun to brett igjen, vil gjerne ha en vår 2010 baby:) Vi får bare nyte den siste tiden før prøvinga uten å være gravid/ha barn...!! Har du begynt på folat? Tror jeg begynner på de "GRAVID" pillene når vi begynner prøvinga, er vel inkl folat de.
Trultemor73 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Enig. Venteliden er utrolig laaaaannnng. Har 1 uke igjen på brettet + et helt brett igjen. Håper vi blir fort gravide når vi først prøver. Føler i tilfelle at den tiden også kommer til å bli utrolig lang. Er ikke så tålmodig av meg:-)
Thea2005 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Kaster meg på denne tråden her... Vi har bestemt oss for å prøve igjen rundt juli...Føles som om det er flere år til....Har så lyst til å bare starte nå,men pga av utdanning har vi funnet ut at det er best å vente.Men gleder meg såååå til sommeren kommer!!!=) Har ei datter på 3,5 år,så tiden flyr fort!Hun snakker nesten hele tiden om babyen i magen til mamma, så hun har nok "snappet" opp litt små snakk=) Heldige dere som begynner snart! Ønsker dere lykke til!!!=)
Fluen Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Signerer Thea2005 jeg.. Venter til sommeren regner jeg med, men det er SÅÅÅÅ lenge til da... Masse lykke til alle sammen )
LilleMagen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Savner så VILT å gå gravid... ble aldri lei av det jeg, fikk liksom ingen god slutt på å gå gravid... så gleder jeg meg så fælt til neste gang. Håper alt går bra da... må vente med å bli gravid pga medisinske årsaker. LYKKE LYKKE TIL DERE ANDRE =) =) =)
meg & mine små Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 3 mnd til vi begynner å prøve igjen. Gleder meg veldig. Så jeg må få tatt turen til apoteket for å kjøpe nye folattabletter
aloha83 Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Vi begynner prøvinga etter bryllupet i april. 55 dager igjen bare! Gleder meg sykt til begge deler. Det er veldig deilig å ha noe å planlegge sånn at tiden går fortere, men ettersom ting faller på plass får jeg mer og mer tid til å tenke på prøvinga. Begynner å venne meg til tanken på å ha mage og alle de tingene man må kjøpe etterhvert. Synes de var kjempeskummelt i begynnelsen, men det har nok sunket inn med tiden.
LilleMagen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2009 LYKKE TIL ALLE SAMMEN... Er så giiiiira her... Og tillykke med bryllupsdagen din ALOHA83 =) =) =) Koselig... ønsker dere en fantastisk dag.
aloha83 Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 TUSEN takk for det! ) Ønsker alle lykke til med prøvinga også!
Znupzi Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Er ny her så henger meg på vi startet med prøvingen for 1mnd siden. håper selvfølgelig på en 2010 baby, men den kommer når den kommer. er redd det vil ta så lang tid å bli gravid så sluttet heller litt tidlig på pillen:) lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå