Gå til innhold

Ingen symptomer enda.... Uke 5+5


grrrr

Anbefalte innlegg

Hei!

Testet postitiv tirsdag 3. feb (JIPPI!)

Men jeg klarer ikke å glede meg fordi jeg har INGEN symptomer på at jeg er gravid. Bortsett fra manglende mens og flere positive graviditetstester da selvsagt.

Har ei jente på 2 år fra før og i det svangerskapet hadde jeg kjempeømme pupper og var stuptrøtt i flere måneder. Opplevde en MA i uke 11 i september 2008 og til og med i det svangerskapet hadde jeg kjempeømme pupper. Er livredd for at det går galt denne gangen også!

Noen flere som ikke har symptomer eller som har fått barn uten å hatt symptomer denne første tiden?

Trenger noen oppmuntrende ord fordi jeg holder på å bli sprø av å gå og kjenne etter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på snart to år. Når jeg ble gravid med han, fikk jeg ømme pupper umiddelbart. Nå er jeg bare kommet 4+5 på vei da, men kjenner ingenting ennå. Tror det kan variere veldig, og har hørt at en føler mer ved nr 1.

 

Symptomene kommer snart nok, så nyt symptomfriheten så lenge du kan!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har det ganske likt som deg. Forrige svangerskap kjempeømme pupper og supersulten, nå er jeg 4 uker i dag og kjenner ingenting. Men testene blir sterkere og sterkere så det må jo være noe der:)

 

Men er rart å ikke kjenne noe, man forventer liksom det. Om et par uker ligger vi nok og spyr, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...