lovelyme Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hei Legen anbefalte meg å ta folat! Begynte med det når jeg var 5+0 på vei..er nå 6+1
tjorven- nr 3 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 jeg tar! Begynte før jeg ble gravid!! men tror jeg blir litt småkvalm av den...merket det godt før jeg ble gravid...hadde derfor små pauser mens jeg hadde mensen og var ikke kvalm da!! tok ikke i de to andre svangerskapene mine. Gikk helt fint det og : )) Friske fine barn!!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tar folat+omega3..i en og samme kapsel. startet ca 1 uke før befruktning..visste ikke at jeg skulle bli gravid så fort!! hihihi..
lillelamm Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 jeg begynte på folat idag. og tar omega 3. det anbefales av lege og jordmor:-)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 jeg begynte samme måned som jeg kastet p-pillene.. mai i fjor. Det er jo anbefalt å ta de en stund før man blir gravid (ikke for at jeg planla at det skulle ta såå lang tid), i tillegg til særlig de første 3 måneder. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå