bittelill Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hjelp, vet ikke hva jeg skal finne på i morgengave til mannen min. Har dere noen forslag? Kan jo selvfølgelig kjøpe klokke men det er liksom det alle kjøper. Har lyst til å overraske han litt. Han er glad i duppedingser...
mamman-til-madeleine Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg kjøpte et videokamera. Så fikk jeg en kompis til å filme hele vielsen, og under middagen/festen. Etter at jeg og mannen min hadde dratt tilbake til hotellet, leverte kompisen kameraet i resepsjonen, og ba de pakke det inn og levere det sammen med frokosten dagen etter. Det ble veldig godt mottatt :0) Ellers så kjøpte jeg et digitalt speilreflekskamera til han i pappagave. Det falt også i smak.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 jeg ga mannen min mansjettknapper som var av initialene hans.. kjempelekre =)
Sweet caramel Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Det med film kameraet syntes jeg var en god idè! Det skal jeg tenke mer på..! Jeg har tenkt på å kjøpe en fin slipsnål og noen flotte mansjettknapper. Han trenger faktisk det. Det er også fint å gravere inn tekst på en kortholder, det ga jeg fra barna i farsdags gave et år, det ble skikkelig godt mottatt! :-) Og hvis han liker engelsk fotball, er jo en tur til England med billetter til en kamp sikkert stor suksess. Noen oppsøker også fotograf og tar bilder av seg selv, og gir det i gave. Alt kommer vel an på hvor mye det skal koste.
trebarnsmamma84 Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Her fekk han billetter til ein brannkamp...da falt godt i smak....
bittelill Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2009 Oi takk for mange gode forslag Trodde denne tråden bare ville forsvinne.. Det med videokameraet var jo egentlig kjempelurt men vi har kjøpt videokamera så klart så da går jo ikke det.. men kanskje hvis jeg fant et speilreflekskamera som ikke var alt for dyrt...? Og slipsnål og mansjettknapper har han også en del av.. Men noe med inngravering er jo veldig fint. En slik kortholder kjøpte jeg til han for mange år siden, en billig uten inngraveringer, så det er jo en ide å kjøpe en ny med inngravering Oh fikk mye bra input her!
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har fått tatt undertøys-bilder av meg selv hos fotograf. Fått ni sort-hvitt bilder satt i et flott album for his eyes only;o) Tror det blir en stor, og forhåpentligvis bra, overraskelse:o)
Jålle Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Her skal han få et fallskjermhopp:) Det er noe han alltid har ønsket seg å rpøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå