Gå til innhold

Positive tester siden fredag, men absolutt ingen symptomer.Dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positive tester siden fredag, virker som streken blir sterkere. Har ikke IKM før i morgen men pleier å spotte noen dager før mens. Fremdeles ingen tegn til noen av delene. Men har absolutt ingen tegn på graviditet utenom pos tester. Ikke ømme pupper eller noe...Sist jeg var gravid hadde jeg veldig ømme pupper rundt IKM.

Hva tror dere?

Har så lyst at dette skal gå bra!! Men ønsker svar selvom negative erfaringer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som er gravide uten symptomer, så det tror ikke jeg er et dårlig tegn! Jeg er en av de selv, og har et fullført svangerskap bak meg og er nå gravid på nytt. Får du positive tester er du helt sikkert gravid, gratulerer :-)).

Skrevet

heisan. har mensmurringer. venter liksom på at mensen kommer, som ikke har det enda. hadde det sist gang også. ikke så ømme pupper som jeg hadde sist. men ammer enda, så vet ikke om det har noe å si. sikkert ikke. jeg har hatt litt blødninger. men det har sluttet. håper jeg.

gratulere med positiv test:-)

Skrevet

Ja, nå skal jeg bare glede meg over positive tester og tenke positivt!

Skrevet

Fikk ikke noen som helst symptomer før jeg var i uke 6, så det er helt individuelt. Er sikker på at alt er bra :)

Skrevet

Ikke dårlig tegn å ikke ha noen syntomer! Det kalles heldig :o)...

neida, det kommer! Ikke ha det så travelt, enda en del måneder til fødsel :o)

Skrevet

Som de andre skriver her er det mange som er gravid men ikke har symptomer. Jeg har gått gjennom svangerskapet så langt uten nesten noen symptomer. Har ikke kastet opp en eneste gang. Og nå er jeg i uke 16. Har vært på UL 2 ganger, og sett den lille ligge der og sprelle.

Så du må bare nyte at du er frisk og rask og ikke minst at du er GRAVID!

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Takker for alle oppmuntrende ord jenter! Ikm i dag og ingen tegn til mens, kjempepos test med ettermiddagsurin. Så nå kan jeg slippe gleden løs. Jeg er GRAVID:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heisann :)

Jeg har det akkurat som deg, positive tester, men ingen symptomer!!

Kan ikke forstå at jeg er gravid.. Hadde jeg i det minste kjent noe da, så kunne jeg kanskje tro det!!

Hihi.. Men det er vel som de sier, vi er vel kanskje heldige? Kvalmen og trøttheten kommer nok tidsnok!!

Gratulerer med spiren! Klem :)

Skrevet

Samme her. Ingen sympt, kun pos. test. Får bare håpe da vel.. og ønske hverandre lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...