Gå til innhold

Slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen grei måte å få slanket seg på??

Skulle gjerne gått ned noen kilo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen enkle tips:

Spis et normalt sunt kosthold

Vær i mest mulig aktivitet

Spis 4-5 ganger om dagen

Ikke stress om du ikke går ned med engang, det er bedre om kiloene renner sakte av=)

Har du barn,så gå raske turer med barnevogn, helst hver dag om det lar seg gjøre!

Viktigst av alt: Ha en positiv innstilling. Det gjør mye! Du må være 100% positiv på at dette skal du klare! Det er lov med sprekker, men bare i helgene! Det er ikke så vanskelig når man først er i gang! Det er mye mat som er god "JA mat" =)

Spis mye frukt. Spis noen nøtter etter hver måltid! Mandler for eksempel!

Drikk mye VANN=)

Ønsker deg lykke til!!! Hold oss oppdatert på hvordan det går=)

Jeg fulgte alt dette og gikk ned 8 kg på 3 mnd, og jeg holder meg fortsatt der=)

Skrevet

Nøstegutt, regner med at du er gutt med det nicket, er det jeg også.

Jeg er nå 32 år og har egentlig vært overvektig i 26-27 år.... Jeg er 187cm høy og var oppe i nesten 130kg på det verste.. Har gått på Grethe Roede x antall ganger og gått ned fra 8 til 21kg på 8 ukerskursene deres, men aldri klart å stabilisere meg i etterkant av kursene..

Fikk høre av kona mi for 20 måneder siden at hun syntes at jeg godt kunne mosjonere litt så jeg ihvertfall orket å leke med sønnen vår når han begynte å bli mer aktiv.... Tok fettsuging 2 måneder etterpå av flanker, mage og bryst men det gjorde ikke susen for meg... Gikk opp og ned de neste månedene helt frem til januar 2008. Da skjedde det plutselig en ting, og det var at jeg innså 2 ting. Nr.1: Det du spiser som ingen andre ser at du spiser, det teller faktisk det også (du lurer bare deg selv). Nr.2: Det fungerer ikke å si uke etter uke at neste uke skal jeg være flink og være skikkelig flink.... :-)

Jeg investerte da i en tredemølle og en flatskjerm som står i kjellern og den har nå de siste 13 månedene blitt brukt mellom 30 og 45 minutter 5-7 dager i uka... I tillegg blir det mye sit-upser og armhevinger og det gjør susen. I juli 08 var jeg nede på 93kg, altså ned 36kg på 6mnd.. Er faktisk på samme vekta idag. Så der har du min måte å gå ned på i vekt,. Også viktig og tenke på hva en dytter inn i munnen. Spør deg selv om du virkelig må ha den pølsa eller sjokoladen.... :-) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...