Gå til innhold

Andre som kjeder seg i det flotte været?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syntes jeg det kan holde med snø.....Blir gal over å bare være inne.Men det er jo nesten umulig og gå ut en tur for det bare snør og snør......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns snø er fint jeg da, bortsett fra at jeg må måke :(

Vi er ute hver dag og aker, løper, tryner osv...

fins ikke dårlig vær bare dårlig klær :D

Skrevet

Hehe i moderate mengder...Her er det full storm ikke så deilig å gå ut da....

Skrevet

ENIG med Charlotte, snø er greit, MEN 16minus å 3 meter sikt er ikke arti, kan jo ikke dra på jakt eller turer eller noe, klarer ikke å snakke med hverandre for vi er så innpakka i klær i trynet å sette seg ned med lunchen er ikke trivelig en gang, blærekattar før en har smakt på skiva!! Nei innevær å male barnerom å vaske!!

Skrevet

Elsker sånt snøvær. Hadde det ikke vært for at jeg har fått bronkitt, så hadde vi vært ute med snuppa i hele dag. Måtte måke ut bilen, og bare det slet meg ut. Hosta i en halvtime etterpå. Trøste meg med at snuppa får kost seg i snøen i barnehagen imorgen.

Skrevet

Her er det bare helt nydelig om dagene. Flott puddersnø, snø på trærne, knall blå himmel og vind stille =)

Har sååå lyst til å gå en laaang skogtur med hunden, men i skogen er det ingen stier nå og de veiene jeg kan gå på er litt skumle for meg å gå på nå med en litt ivrig unghund. Tar ikke sjangsen på å skli, for det er is under snøen...men er nydelig å titte ut da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...