lavrans&laura Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Eg lurer på om noen andre enn meg er plaget med utflod? Har vert plaget med det noen uker nå.. er nå i uke 12. Det lukter ikkje noe, men konsistensen er så rar, og det kommer av og til veldig mye.. Noen som har samme problem? Noen som vet om det er et dårlig tegn? Er veldig bekymret, hadde spontan abort i september, i uke 15. Kroppen min reagerte veldig seint for fosteret var bare 9 uker. Er redd dette skal skje igjen.. Håper på svar
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 dette er veldig vanlig og et tegn på at du er gravid. Så det er ikke noe å bekymre deg om. Jeg er i uke 8 nå og har det av og til. Spesielt om morgenen. Veldig tynt foreløpig. Men blir nok rarere etterhvert he he... Bare slapp av, dette er helt vanlig
lavrans&laura Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 ååå, gud det var utrolig deilig å høre!!! Kjente hele meg letta! Tusen takk for svaret ditt
lovelyme Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Hei. jeg er bare i uke 6 men spurte legen og hun sa det var helt normalt. Det var et godt tegn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå