lillelamm Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 heisan. testet positivt imorres med billig strimmel.neg i går med cb digital med ettermiddagsurin. har ei datter på snart fem og en halv månded, så to tette blir det hvis alt går bra. men...tenker at det er for tidlig å glede seg? har jo testet før IKM. mange tanker gitt...hehe
lillelamm Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2009 har småblødninger også....med mensmurringer..
maizi Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg lurer på det samme. Har IKM i morgen, men ingen tegn til mensen forløpig. Har hatt pos test siden fredag. Er vel ikke bra at du blør?? Men jeg blødde litt rundt IKM sist jeg var gravid og det gikk fint. Så kjekt med to tette da:) Min gutt er 1,5 år, syntes det er tett nok, hehe:) Er kjempeglad for pos test og er kjemperedd for å få mensen nå... Blir et nervepirrende døgn. Krysser fingrene for oss begge!!
tjorven- nr 3 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 mange har blødninger når de venter mensen selv om de er gravid..ganske vanlig!! Jeg hadde det de 3 første mnd i mitt første svangerskap...var 12 uker da jeg skjønte jeg var gravid =))) Bare å gled deg du og tenk positive tanker =))
lillelamm Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 tusen takk for det:-) har sluttet å blø nå. bare vært littegrann. men har mensmurringer hele tiden. men tror jeg kan huske det sist og, for ett år siden...er blandet følelse med to tette. men veldig kjekt og da:-) synes jeg er veldig heldig....brukte to år sist gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå