Gå til innhold

Dere som er i uke 22 !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, hvor ofte og hvor mye kjenner dere nå?

Selv kjenner jeg noen små "dunk" (usikker på om det er spark eller hikk) sånn innimellom men langt ifra hver dag.

Jeg har også kjent noen gode spark ,men da kan det brått være borimot en uke til jeg kjenner noe neste gang..

Hm,det er vel normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21+0 altså i min 22 uke;)

Jeg har morkaken forran,men jeg kjenner daglig liv.

Ikke så ofte jeg kjenner sikkelige spark,men kan skje.

Ellers kjenner jeg velting,kiling inni magen.

Har kjent spark på utsiden flere ganger,men det er ikke så ofte ennå.

Gleder meg til det blir sterkere.Mulig det tar litt ekstra lang tid denne gangen pga morkakens plasering.Sist Sv lå den på bakveggen;)

Skrevet

Hei!

er 22+5 altså i min 23uke hehe.....kjenner daglig med spark, og at babyen snur seg hehe.....i går var det ganske sterke spark, neste litt ubehagelig, men på en kos måte;) og det var omtrent hele dagen føltes det som hehe...hadde fri i går så satt mest i sofaen(var snødd inne) og da kjenner jeg mer enn når jeg er i bevegelse mye..

Har også kjent endel utenpå sånn ca ved hvert 5-8 spark..er selvfølgelig ikke veldig harde spark men jeg kjenner det og samboer kjenner;)

Veldig koselig;)

ps.det begynte for fullt bare for en uke siden ca hehe...

Skrevet

Er 21 + 3 idag og har i ca 2mnd kjent spark regelmessig mange ganger til dagen:) Har òg kunne sett det utpå magen i vertfall 1 mnd!

Er førstegangsfødende så det er ikkje mange som trur på meg, men har endelig fått filmet det med mobilen min så eg har bevis!:D

Skrevet

Gått inn i uke 23 idag, og det kommer bare mer for hver dag.

Er andregangs- men kjennes som dult- ikke harde spark enda. Det kommer senere. Men har kjent det på utsiden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...