Elskeråværemamma Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ikm i morgen - er så spent så spent!! Testet negativt idag da... Skal kjøpe QR i morgen og se om den har mer oppløftende resultater enn CB!
trallatausa Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hei ! jeg har ikm på onsdag.. er forferdelig spent selv.. har holdt meg unna testene ennå, skal vente til onsdag.. qr og cb har jo lik hcg reaksjon da,om man kan kalle det det..=) Hvor mange barn har du da? Håper den slår ut med to streker for deg også.............
Lillypia Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har tirsdag eller onsdag! Spennende. Testet negativt med billigtester i dag,men håper er der jo helt til tr kommer!
Elskeråværemamma Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ei datter på 14 måneder!! Vi har akkurat begynt å prøve på nr to, men like spennende (nesten enda mer!!!!) denne gangen!! Har ikke flere tester igjen nå, så må kjøpe flere tter jobb i morgen!! Bare ikke `tante` kommer da!! Lykke til til dere også!!
nussine Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har IKM på tirsdag. Er så spent!!! Har murringer, kvalm innimellom og økt spyttsekresjon og så stikker det litt i ve.bryst. Men det kan jo like gjerne være at TR er rett rundt hjørnet... Venter i spenning! Tester eventuelt ikke før en dag over IKM. Lykke til til dere alle :-) Har forresten 3 gutter fra før.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Antatt ikm e vel egentlig tors-/fredag. Meeen...vett ikkje om eg klare å holde meg så lenge med å teste Kjenne det e noe som skjer nedi magen på meg...pluss har spotta litt fredag og lørdag...håpe jo det e festeblødning...hvertfall siden eg har kjent "spenninger" i magen siden fredagen...håpe håpe......
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2009 Krysser fingrene for dere alle!! Jeg har jo blitt testfanatiker og testet nettopp igjen med QR - kunne da aaaaaaaaaaaaane en teststrek - sikkert en slik skyggestrek jeg har lest om her tidligere.... Tør ikke å tro helt enda at jeg er gravid, så får teste igjen i morgen tidlig med morgenurin denne gang!! 10 minutt etter testen var tatt var streken ganske tydelig da (men vet jo at en da ikke skal lese av testen etter 5 min...... )!! Men er veldig glad for at tante rød har uteblitt idag og (foreløpig iallefall). Mannen har reist mye denne måneden, så om jeg har blitt gravid var det eventuelt tirsdag kveld for 13 dager siden. Har lest at graviditetstester tester best ca 14 dager etter el, så tvi tvi for i morgen!!! Håper dere alle tester positivt!! LYKKE TIL )))
Frk Marge Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 har ikm innen tirsdag tror jeg... :S litt ustabil syklus her så noe mellom 28 og 32 dager???? vel fom lørdag tom tirsdag fant jeg ut... da er jeg innafor... om ingen tegn til TR enda i allefall. teste gidder jeg ikke før evt til helga... har ingen tester liggende nå, så jeg spanderer kke penger på det nå rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå