Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Kaffe og kaker(som han har laget) til morgenfrokost etter han hadde stryket og befølt meg over hele kroppen. Visket hvor mye jeg betyr for han, hvor høyt han elsker meg........ I mine drømmer fantes ikke en slik flott mann som dette, men han finnes rett foran meg og er min:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hvor lager de slike og hvor får man bestilt en slik mann?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hvor har du importert han i fra? Dette her må bare være tulleinnleg, slike mannfolk finnes ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Så godt å lese et innlegg om en fin mann også. Kos deg med han, han er deg vel unnt:-) Kjenner jeg ble glad av å lese innlegget ditt. Min har også stunder der han kan glimte til. Det er ikke ofte jeg får høre at han elsker meg lenger, men det skjer jo. Vi får ta være på de små perlene i hverdagen:-)
Shamandalie Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 mmm, min mann startet dagen med å hente dattra vår (9 mnd) opp i vår seng,Der lå jeg å hun å kosa oss mens han hentet ved og tente opp, dekket frokostbord å kokte egg og te. Så kom han å hentet oss,å vi spiste en bedre frokost sammen =) Etter oppryddet frokost å ren å tørr lita jente fornøyd ved lekene sine, tok han godt rundt meg,sa han elsket meg å setter pris på alt jeg gjør,å han synes jeg er en god mor. Sukk...kjenner enda hvor godt det gjorde kropp å sjel <3 Trenger ingen gave eller noe på denne kommersielle morsdagen, men dette var jammen hyggelig allikevel =) Men det skal sies han er flink å gjøre dette ellers å da,men det er lenge siden sist nå,det har vært en litt tøff start på året.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Absolutte ikke tulleinnlegg!! Dette var en dag, men slik er han hele tiden:-) Så jo de finnes, synd at det er så få og jeg har min beste av de alle:-) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå