Gå til innhold

Noen som har begynt å gå?

Anbefalte innlegg

Her er det ikke lenge igjen før han springer rundt i stuen.. Skjedde veldig mye for 2-3 uker side. Begynte både å krype rundt i vill fart og reise seg. Nå står han overalt og "går" bla rundt stuebordet. Sitte er nesten uaktuelt, det er bare å stå som gjelder:) Det ble plutselig en veldig hektisk hverdag for mor gitt:) Har fått oss lekegrind nå da så jeg rekker hvertfall å gå på do.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139604404-noen-som-har-begynt-%C3%A5-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp- lillemann her har begynt;) Krabber jo mest enda- går jo raskest, men går fler og fler skritt hver dag nå:) Er jo moro og han er jo kjempestolt, men mye å passe på ja! Er liksom ikke noe baby mer nå. Annet enn når jeg ammer da;) Da ligger han faktisk rolig de min. det tar... Får bare nyte det så lenge det varer ser jeg!

Her er det også bare å stå og gå som gjelder.. Krabbing er greit innimellom.. travle dager ja, har jo ikke den beste balansen akurat så blir jo å passe på heeele tiden.. men er moro også da.. Stolt stor gutt..

Annonse

mini klarer kun å åle seg litt rundt. han har klart å reise seg helt opp selv et par ganger men å stå er virkelig det gøyeste han vet. når han står og holder seg i bordet går han bortover. og når jeg holder han i hendene løper han jo. hehe.. det gjorde han ikke for tre uker siden. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...