Gå til innhold

Noen som har begynt å gå?


Lone*

Anbefalte innlegg

Her er det ikke lenge igjen før han springer rundt i stuen.. Skjedde veldig mye for 2-3 uker side. Begynte både å krype rundt i vill fart og reise seg. Nå står han overalt og "går" bla rundt stuebordet. Sitte er nesten uaktuelt, det er bare å stå som gjelder:) Det ble plutselig en veldig hektisk hverdag for mor gitt:) Har fått oss lekegrind nå da så jeg rekker hvertfall å gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj, min lillemann har akkurat begynt å rulle han, hehehe, så her blir det nok leeeeeeenge til ennå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp- lillemann her har begynt;) Krabber jo mest enda- går jo raskest, men går fler og fler skritt hver dag nå:) Er jo moro og han er jo kjempestolt, men mye å passe på ja! Er liksom ikke noe baby mer nå. Annet enn når jeg ammer da;) Da ligger han faktisk rolig de min. det tar... Får bare nyte det så lenge det varer ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også bare å stå og gå som gjelder.. Krabbing er greit innimellom.. travle dager ja, har jo ikke den beste balansen akurat så blir jo å passe på heeele tiden.. men er moro også da.. Stolt stor gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går ikke ordentlig enda, men reiser seg opp etter alt mulig og blir sinna når beina ikke vill som han vill. ER nok ikke lenge før han rusler rundt bordet her heller. Det skjer mye nå fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mini klarer kun å åle seg litt rundt. han har klart å reise seg helt opp selv et par ganger men å stå er virkelig det gøyeste han vet. når han står og holder seg i bordet går han bortover. og når jeg holder han i hendene løper han jo. hehe.. det gjorde han ikke for tre uker siden. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...