lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Holder på å bli gal her. Begynner plutselig å blø hver gang jeg og sambo har sex. Ikke bare litt spotting, men sånn at det bare er å finne frem bind. Mens var jeg ferdig med for to uker siden... Hva fader skjer? hm.. Blir litt småredd og, for man skal jo ikke begynne å blø under sex... Blir sittende med mens smerter etterpå også :/ Mens kom ei uke for sent denne gangen (aldri skjedd før) men jeg er 110 % sikker på at jeg hverken var eller er gravid.. Sjekket celleforandringer og alt for en mnd siden. Hadde full runde hos gyn, og ikkeno var galt.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2009 ingen som vet hva det kan skyldes?
shabby Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Ikke så godt å si. Tror jeg ville bestilt en time til legen, for å slippe å spekulere og bekymre meg
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Må nok gjøre det, for dette går jo ikke. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå