Gå til innhold

Nå trenger jeg klitt rask assistanse her damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal her.

Begynner plutselig å blø hver gang jeg og sambo har sex.

Ikke bare litt spotting, men sånn at det bare er å finne frem bind.

Mens var jeg ferdig med for to uker siden...

Hva fader skjer? hm..

Blir litt småredd og, for man skal jo ikke begynne å blø under sex... Blir sittende med mens smerter etterpå også :/

Mens kom ei uke for sent denne gangen (aldri skjedd før) men jeg er 110 % sikker på at jeg hverken var eller er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slite jo med nesten det samme...bare at eg bare spotter... Så eg e ikkje så mye klokere enn deg egentlig! :-|

Skrevet

Hei!

For noen år siden begynte jeg å blø hver gang sambo og jeg hadde sex. Kom skikkelig ferskt blod. Måtte ha bind, og så var det borte igjen noen timer senere. Sjekket meg hos legen og tok celleprøver, og det viste seg at jeg hadde celleforandringer. Det er ikke normalt å blø pga sex, så det burde du sjekke med legen din.

Men, det kan også være at du får noen rifter inni skjeden hvis du ikke er våt nok eller han har negler som "kutter" deg opp...

Skrevet

Hm...

Kinkig det der.

Jeg tok celleprøve helt i begynnelsen av januar, og den var helt fin.

Sjekket også alt av sykdommer osv. Har ingenting..

Våt nok er jeg, og negler er ikke en issue.. Han har ikke riftet meg opp.

Er jo pga alt dette at jeg ikke skjønner noe...

men er jo noe rart, var jo en hel uke forsinket med mens denne gangen, det har jo aldri skjedd før.

Takk for svar damer :)

Skrevet

Okey.. Godt du har fått sjekket alt da!

Men, hvis det fortsetter..så ville jeg nok bedt om flere undersøkelser..hvis du ikke er gravid da :-P

Skrevet

Vet ikke om du husker meg, men jeg vil bare si at det var kjempekoselig å se deg her inne igjen! Velkommen tilbake, og masse lykke til! Håper ting ordner seg for deg nå:) Krysser fingrene for at blødningene dine ikke er noe å bekymre seg for, men er nok lurt å sjekke det hos lege/gyn.

Skrevet

Du kan ha en lett blødende livmortapp slik at den begynner å blø dersom mannen støter borti den for hardt.

Men jeg synes du skal snakke med en lege/gyn om dette for det høres jo ikke helt bra ut nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...