lykketrollet:) Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Noen som har oppskrift på GODE vafler?? Tenkte vi skulle kose oss litt i dag, siden det er morsdag og søndag og orntli' kosevær... Har aldri laget dette fra bunnen av, kun brukt disse Toro-pakkene....flaut....og jeg er 34 år..... *rødme*...
tvkrus Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hverdagsvaffler margarin/smør 50g smeltes egg 2stk melk 6-7 dl mel 5dl salt 1/4 ts kan ta mer mel vis du vil ha den tykkere la den stå 30-40 min før du begyner å steke Jeg lager alltid dobbel ellers blir det for lite
...♥... Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hehe... Har ikke oppskrift nei, har bestandig bare tatt oppi en dæsj av alt.. Men det skal være egg, sukker, mel, melk og litt vann, men som sagt har jeg ikke peiling på hvor mye av hvert så det må nok noen andre hjelpe deg med! Men hvis du vil ha vaflene ekstra sprø, kan du piske krem og blande i røren, eller ta ca en halv flaske med farris (uten smak) å ha i! Ikke så mye hjelp i dette, men lykke til da iallefall!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 2 egg 3-4 spiseskjeer sukker 2 ts vaniljesukker 1 liter melk Ca 50 gram smør Mel til det er passe tykt:) Steker sammen med en gang, men blir "mykere" røre hvis den står en stund:) Dette blir gode og søte vafler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå