Gå til innhold

Når sove ute i vogna/trille tur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man la babyen sove ute i vogna? Kan man begynne å trille tur med det samme man kommer fra sykehuset eller trenger lungene tid før babyen kan trekke inn frisk, kald luft?

Har termin tidlig i mars, og da er det jo fortsatt ganske kaldt her nord... Må ut å gå med vofsn hver dag, så er litt usikker på når jeg kan ta babyen med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg ventet noen dager med guttene mine, men ifølge JM den gangen var det helt ok ut å trille med en gang. Måtte se an været, i forhold til fuktighet/tåke og kulde. Guttene mine har sovet i vogna ute fra de var plukkende liten, verdens beste søvn:)

Skrevet

de er født i februar og mai forresten..

Skrevet

lurer på det samme,så dytter litt jeg..:)

Skrevet

Sist jeg fødte (sept 06), sa jm at ungen burde være 4 uker eller 4 kg før vi gikk på tur (så hvis de blir født store, så tåler de å være ute litt før). Selvfølgelig må man se det an med været.

Men jeg tror at det er litt strengere "grenser" i februar.

Jeg vet bare ett: etter så mange måneder med bekkenløsning, kommer jeg ikke til å gå så lange turer til å begynne med uansett.....men jeg gleder meg som en gal til å kunne gå ut på tur igjen og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom de første ukene (jeg kommer selvfølgelig til å ta meg noen turer alene, men det er jo ikke det samme som å gå med vogna).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...