Marias26 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hvor tidlig kan man la babyen sove ute i vogna? Kan man begynne å trille tur med det samme man kommer fra sykehuset eller trenger lungene tid før babyen kan trekke inn frisk, kald luft? Har termin tidlig i mars, og da er det jo fortsatt ganske kaldt her nord... Må ut å gå med vofsn hver dag, så er litt usikker på når jeg kan ta babyen med...
guttemams 04*05*09 Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Husker jeg ventet noen dager med guttene mine, men ifølge JM den gangen var det helt ok ut å trille med en gang. Måtte se an været, i forhold til fuktighet/tåke og kulde. Guttene mine har sovet i vogna ute fra de var plukkende liten, verdens beste søvn:)
guttemams 04*05*09 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 de er født i februar og mai forresten..
englemamma77 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 lurer på det samme,så dytter litt jeg..
zitapus Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Sist jeg fødte (sept 06), sa jm at ungen burde være 4 uker eller 4 kg før vi gikk på tur (så hvis de blir født store, så tåler de å være ute litt før). Selvfølgelig må man se det an med været. Men jeg tror at det er litt strengere "grenser" i februar. Jeg vet bare ett: etter så mange måneder med bekkenløsning, kommer jeg ikke til å gå så lange turer til å begynne med uansett.....men jeg gleder meg som en gal til å kunne gå ut på tur igjen og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom de første ukene (jeg kommer selvfølgelig til å ta meg noen turer alene, men det er jo ikke det samme som å gå med vogna).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå