Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Her på Nyborg i Trondheim er det 11 speik og vi holder på å snø ned!!Innesøndag på oss i dag ja:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Her i Bergen er det nydelig vær med full sol og masse snø :-) Vil veldig gjerne ut, men jeg har blitt skikkelig sjuk og orker ikke. Tror jeg helst bør holde meg inne for å bli frisk fortest mulig også. Tror nok jeg må sende ut mann og barn på en aketur, så kanskje jeg får sovet et par timer...=P
fox`y Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 søn og kaldt ja:( er så lei vintern nå. bor i trondheim.
velsignet med to Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Strålende sol som skinner i snøen her
celodi Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Trondheim her også..Det snør og det snør..Vi skal bort på middag i dag,så har en rolig inneformiddag.Ungene leker med nabobarna og jeg slapper av med minstemann..
simba>>>3gutter Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Det snør det snør, Snart en meter, og 6 kalde grader, men det var ikke kaldt ute vi var ute i nesten to timer og måkte snø.
Mille** Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Her er det sol (eller, den har gått ned nå da), kjempediger måne, blå himmel, vindstille og 22 minusgrader. Brrr......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå