Gå til innhold

Er det en myte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det hender med flere førstegangsfødende enn andre. Men jeg fikk begge mine før termin.. Håper det skal skje m den som er i ovnen nå også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut hvordan det var med mamma`n din. Min mamma gikk 14 dg over med første, jeg og søstra mi gjorde også det. Jeg gikk 4 dg over med nestemann. Venter tredjemann, spent ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, dette tror jeg er en myte, på lik linje med alle de som sier at selv om første mann kom på overtid så kommer nummer to til å komme før termin...

 

jordmor på ultralydkontrollen sa at jeg skulle se på historien, hvordan det var sist og forberede meg på det samme. Så jeg har termin 18. mars og regner med at babyen kommer 2. april (da er jeg et par dager tidligere ute enn forrige gang).

 

Mamma ble satt i gang etter to uker med de to første og den siste kom 5 dager overtid, søsteren min gikk 9-10 dager overtid begge gangene, og selv gikk jeg 17 dager overtid med førstemann, så jeg tror ikke at det skjer noe før tiden denne gangen heller... Det har jeg ikke tid til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg selv ble født en uke før terminen. Samboer ble født 4 uker før terminen. Datteren min kom 3 uker +1 dag før terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...