2i1 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er det noen her som har erfaring med Easywalker sin tvillingvogn? Har funnet ut at -09 modellen kan ta to bilseter,og det høres jo supert ut...men ingen her jeg bor fører dette merket,så jeg får liksom ikke tak i råd og informasjon om åssen vogna er; Feks. i forhold til OTH og TFK. Er veldig takknemlig om noen har erfaringer og dele:)
tosmåutenformagen Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har easywalker har kun vært fornøyd:) Den er ganske smal kommer meg inn de aller fleste dører og heiser (til og med de smaleste rullebåndene på kjøpesentrer) Hvis du skal ha bilstolen på så må du jo ha to adaptere, jeg ville funnet ut om du måtte tatt disse av hver gang du skal ha baggene på, er jo ikke godt for ungene å ligge i bilstolene i lange tider.. Det jeg gruer meg litt til er når guttene skal begynne med sportsdelen for da må de jo sitte vekk fra meg, men jeg vet ikke hvilke kriterier du har mht til dette.. (De må også d i oth, tfk vet jeg ikke helt da den egentlig ikke var i mitt valg pga at jeg synes den ser klumpete veldig brei å stor ut.) Baggene er relativt lange iforhold til oth å jeg har mine enda når guttene nærmer seg 9 mnd. (skal nevnes at de ikke er de største guttene, men, men..) Easywalker er også ganske lett og siden jeg ikke er den største dama du finner så var dette ekstremt viktig for meg! Håper d var til litt hjelp, hvis ikke så får du bare spesifisere spm litt så skal jeg se om jeg ikke kan svare litt bedre:)
2i1 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk for god tilbakemelding! Bra du tipset meg om å spørre om de adapterene til bilstolene,da dette er mye av grunnen til at jeg ønsker meg denne vogna. Ellers skjønner jeg hva du mener med sportsdelen,kjipt å ha dem fra seg. Såvidt jeg har forstått så er det bare Emmaljunga og Teutonia (?) som har sportsdelen mot mor hvis man vil,da håndtaket kan vippes over til begge sider. Man får liksom ikke i pose og sekk har jeg skjønt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå