2gutter:) Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 våken for å spise 4-5 gang i løpet av natta hans(2030-07/0800)? Husker når han var 1-2 mnd så spiste han ikke mer enn stort sett 3 gang. Å jeg merker at han er ikke så veldig sulten heller, mot morgenen gir jeg kun 1 pupp av gangen nå fordi ellers så gulper han så mye siden han har spist hele natta. ellers om dagen er han fornøyd. å jeg vet at han klarer seg 3-4 timer uten pupp om dagen, så hvorfor ikke på natta? Noen som har noen tips å ideer? er så tungt å aldri få mer en maks 2 timer søvn av gangen...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Vet ikke om det er vanlig, men min jente på 3mnd er slik også..Fra 19.00 til 09.00 om morgningen har hun spist ca annenhver time.. Sliiiiitsomt.. Samsov, det hjelper. Kan hende han sover litt lengre da:)
mamarama og lille banan Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 uvanlig er det ikke mini her spiser rundt 21:30 (når han legger seg), rundt 01-02, 05-06, og rundt 08-09 når han står opp. det var litt oftere før. han får bare mm da, kan være derfor. de blir mer mette av mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå