Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er det mye virus der inne?? HVA bør man holde seg unna? Opplevde å få en trojan,som jeg ikke får bort.Gikk på sidene til Norton for å prøve det verktøyet som di anbefalte.Den viser ingen trojan.Men kjører jeg sjekk selv,så finner han en.Må fjernes manuelt står det.Nå har jeg prøvd,men får det ikke til. Hvordan slette innhold i mapper der slike pleier legge seg? Har vista.Kunne det på xp,men ikke greid det på den dritten her. Håper noen der ute kan hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Akkurat det problemet har jeg også! Skjønner ikke hvordan jeg skal få fjernet den, for den vises ikke lengere om jeg kjører en sjekk.. Men merker at data`n er litt trøblete noen ganger. Jeg har også vista. Men jeg tror jeg fikk det av limewire..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har aldri opplevd noe slikt... Kan du beskrive problemet litt mer detaljert?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Da får vi holde denne oppe til noen hjelper oss Jeg fikk dne etter en tur på FB mener jeg.Bruker ikke limewire. Hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Merket at dataen ble treig osv.Kjørte en full scann med Norton.Han fant trojanen Brisv.A!inf Fikk beskjed om at den måtte fjernes manuelt.Prøvde finne den i sikkermodus,men finner ikke di mappene slike ting legger seg. Så prøvde jeg nettsiden som norton anbefalte og brukte det verktøyet der.Den scanna også alt,men fant ingenting... Kjørte en ny scan med verktøyet jeg har gjennom norton,og den fant den...Why?? hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 `Kan skrive hva som kommer opp etter et slikt søk,og jeg går på loggen på Norton. risikonavn:trojanBrisv.A!inf risikokategori:virus risikonivå:høy komponent:Auto-Protect risikostatus:ikke trygt å fjerne Anbefalt handling.Sjekk detaljer om risikoen ¨på Symatec nettsted. Å da kjørte jeg scan som nevnt over her. Noen som vet litt og kan hjelpe meg nå? Eller kan forklare hvordan jeg kan tømme di mappene i sikkermodus på vista??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Å denne runden med scan fant heller ingen slike trojaner.Da brukte jeg den remov verktøyet på norton sine sider... Noen her må vel være litt mer flink i dette enn jeg? )
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Huff jeg fjernet den trjan.brisv.a!inf i går, men det var med god hjelp fra min fetter pr tlf Har vista jeg og. Det han sa jeg måtte gjøre var å deaktivere systemgjennopprettingen, starte maskinen på nytt aktivere systemgjennopprettingen starte maskinen på nytt og ta full norton scan. Nå har jeg gjort det i dag og, og den er borte Skal prøve å forklare dette Kontrollpanel -> system og vedlikehold -> system -> til venstre står det systembeskyttelse, når den kommer opp står det tilgjengelige disker, ta vekk det som er haket av og trykk ok. Start maskinen på nytt, gå inn å gjør det samme, men nå haker du av det som du tok vekk i sted. start maskinen på nytt og ta full scan. Håper dette var forståelig, om ikke ring en som har peiling )
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Mener bestemt at det kommer fra sangene jeg har lastet ned fra limewire, pga det var sanger som kom frem på norton som var infisert... (om du trykker på trojan,bris.a.inf der det står på norton når det kommer opp at det må fikses)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Hei,og takk for svar.Jeg må bare si det,jepp....står at det er en mp3 sang.men jeg har ikke lasta ned på mnd.Hvorfor er det nå først den kommer frem med bedskje om det da?? HMMmmm Du som fortalte hvordan fjerne den.Forsvinner bilder og slikt om jeg gjør det du skreiv`? Ingen vits å legge bilder og sanger på ekstra hardisken om virus og trojaner følger med.Sååå,er du her og kan svare meg?? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå