Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er 5+3 og lurer veldig på hvordan dere har (hatt) det på denne tiden. Selv er jeg ubeskrivelig trøtt, uansett hvor mye jeg sover. Mye luft i magen og treg mage... Ikke kvalm, men har overhodet ikke lyst på sjokolade! Og jeg som elsker sjokolade... Helt rart. Fredag til søndag spiser jeg vanligvis 3-400 gr sjokolade, men denne helga har jeg ikke hatt lyst på noe. Har likevel spist noen ruter, bare av gammel vane... Føler meg også ganske øm i magen, treningsbukser og tights/tunika fungerer best for meg, dongeribukser er direkte ubehagelig og gå med. Hvis jeg snur meg brått eller skal snu meg i senga, gjør det ganske vondt i magen. Minner litt om sånn "livmorstrekk", var gravid for 2 år siden, ble fortalt at når livmoren utvidet seg kunne man få ganske så magevondt. Men vet ikke om det er det da...
lillejenta2 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er 6+2 idag. Er utrolig trøtt! Sover urolig og er oppe og tisser flere ganger. Puppene er ømme og har blitt dobbelt så store rundt overalt. De var ikke så store fra før, men nå må jeg kjøpe nye BHer om de vokser mer. Har kortere lunte enn vanlig, men verdens beste mann, så det plager oss ikke så mye. Siden jeg er så trøtt har jeg vannvittig lyst på kaffe og cola, men holder meg pliktoppfyllende til koffeinfrie saker..Jeg liker faktisk ikke kaffe engang, så det er ganske rart synes jeg. Er også sulten hele tiden, men prøver å holde meg til sunne saker. Har kjøpt inn en svær pose med gulerøtter til å ta de verste sugene!
Lovemelikeyoudo Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 jeg begynner på uke 7 i dag, jeg er veeeldig kvalm og ganske trett. Lillejenta 2, når har du termin?
MillyMy Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 6+2 idag æ Hitt til har æ hatt hyppige do besøk både dag å natt. Oppblåst, ømme pupper, skifting mellom hard å bløt mage, lett vondt i hode å humørsvingninger som gjør mæ gal ! Griner i eneøyeblikk å i det andre kan man være glad i gjenn
lovelyme Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 hei er også 6+2 idag:) Har hatt endel murringer ( de startet veldig tidlig), men er til og fra.. har vært endel kvalm, ømme og innimellom harde pupper, luft i magen, litt oppblåst mage, stikkinger i nedre del av magen/underlivet. Og veldig veldig trøtt og sliten.. merker også at tårene kommer lettere.. var hos legen da jeg var 5+2 og fikk beskjed om at symptomene var helt normale. Det som fremdeles bekymrer meg likevel er de murringene.. er første gangs gravid så kan hende jeg overanalyserer ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå