lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 3 åringen min hadde langt hår, helt til ryggen. Her for et par måneder siden klippet hun luggen helt kort(selv) for et par uker siden klippet hun seg litt, oppå og luggen, vistes ikke så godt, så det gikk greit. I dag stusset jeg hele håret hennes, bare et par cm, rettet litt opp og tok litt mer til lugg siden hun jo hadde ordnet det sånn selv at det ble best slik. Så etterpå er hun på badet og vasker fingrene, styrer litt med noe på badet, jeg går og sjekker, og da har hun klippet ene siden av håret kort, til øret. Måtte jo bare klippe hele håret kort da. Huff, det lange fine håret. Klippet det slik da at det er til ørene forran, og skrår bakover, lengst bak liksom.
blond Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Så synd, tror jeg hadde begynt å gråte! Syntes det var ille nok da guttene mine fikk maskinklipp første gangen, synes ikke det er fint.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Huff jeg har angst for at min lille prinsesse skal gjøre det samme, får noia og må sjekke håret hennes hver gang jeg ser at en saks kunne ha vært innenfor rekkevidde for henne =P Men for det positive, det blir kanskje fyldigere nå som hun har klippet det opp og lar det vokse igjen =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jenta mi har også langt hår, har kommet nedenfor skuldrene nå. Men har mange ganger hatt klippet bob sveis (er d d d heter?) så rett under ørene og helt likt bak rundt. Har vært kjempefin sveis på henne, og ser mange andre også har det slik, mens de venter på at håret skal bli tykt og vokse seg mer ut. Kanskje du kan prøve det? Så vokser det jo ut igjen. Men skjønner deg. Jeg hadde også blitt kjempe lei meg!! Er redd lille jenta mi også skal finne på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå