Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har slitt med en soppinfeksjon til og fra siden jul. Nå er den dukket opp igjen. Har tatt stikkpille med Canesten. Det har begynt å komme litt svak rosa utflod som nå er blitt mer sterkere/mørk rosa/rød. Jeg har spiral så det er vanskelig å si når jeg får mensen for det går måneder i mellom og det kan være lite som kommer. Har dette sammenheng med soppinfeksjonen? Virker liksom ikke som mens. Gir det seg ikke i løpet av noen dager får jeg bestille time hos lege. Men liker ikke den type legetimer... Grøss.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg slet lenge med gjentagende soppinfeksjoner men de ga seg faktisk når jeg kuttet drastisk ned på sukkerinntaket. Ikke godteri, sjokolade e.l. Har ikke fått nye soppinfeksjoner siden..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Spør legen om du kan få Diflucan tabl, 2 stk. Skal svelges, men en ukes mellomrom. Det hjalp meg, lykke til. Koster ca 100,- pr tabl, men vel verdt det. Finnes også et synonympreperat som koster ca halvparten.
prebs Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Ellers kan jeg anbefale Pevaryl - kombibehandling med stikkpiller og krem. Gjorde susen her. Å tenke på sukkerinntaket er også en god idè...*kremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå