Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Glemt og glemt. Gir vel mer faen. Ligger og sover mens jeg har vært opp med lillegutt i mange timer. Har vekket han flere ganger og bedt han stå opp, men gidder ikke. Er første morsdagen min og alt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Helt ærlig, så ser jeg ikke poenget med slike dager. Men så er jeg av dem som glemmer min egen bursdag, også da, og syns det bare er en unnskyldning til å lage selskap og få gaver. Noe jeg ikke gidder eller føler behov for å gjøre. Husker jo likevel barnas bursdager, og lager flotte dager for dem:) Det er voksnes dager jeg ikke ser det store poenget med.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Du over 12.57. Har forståelse for dine meninger, men du bryr deg jo faktisk når du måtte inn på dette innlegget å kommentere.. så var de vel i grunn ikke sånne som deg dette innlegget var ment for. Dagen er ennå ung.. Så håpet kan vere der for de som er glemt =)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Husker godt hvordan min "første" morsdag var. Hadde en baby på 2 uker og var full av hormoner. Da jeg gikk gravid markerte jeg farsdagen med kake og gave. Sambo glemte hele morsdagen, og dermed gråt jeg i de to neste dagene, for jeg hadde jo gledet meg så veldig til min første morsdag. Nå kan jeg le av det, men der og da var følelsene virkelige. Samboeren har ikke glemt en eneste morsdag siden. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Han husker aldri sånt, heldig om han husker bursdagen min. Men akkurat dette med morsdag har vi sjelden markert hjemme hos meg også. Har dog pleid å lage kort og selvlagde gaver til mamma, og hun har fått litt ekstra oppvartning. Hadde syntes det var koselig å lage en tradisjon på det, men glemmesak med mannen min. Han aner ikke at det er morsdag i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Ja selv om jeg for første gang minnet han på det før i uka... Men, men. Håper han får/har dårlig samvittighet Bryr meg ikke sååå masse, men jeg har alltid husket ham med kake, kort og gave! Mannfolk sier bare jeg.. he, he. Han husket den første da, men siden har det gått brutalt nedover med husken. Et lite snufs da fordi marsipankake eller ostekake er jo så godt
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ble glemt. Min første morsdag og greier.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Jada glemt som vanlig:S Men jeg huska jo min mor da:) så hun fikk gratulasjoner og jeg fikk en tilbake fra henne:) Så til alle dere andre som også ble glemt: Gratulerer med overstått morsdag:) (vet at det er en litt mager trøst, men vi husker da i hvertfall hverandre)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Så koselig!!! ja oss mødre imellom...Gratulerer med vell overstått! Jeg synes vi gjør en god jobb som mammaer jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Jeg husket iallfall på min mor. Er høygravid og hadde laget vafler,kake og kaffe til min mor. Satt og ventet på at hun og pappa skulle komme, men han orket ikke måke av bilen for snø, så der ble jeg sittende alene. Ble veldig skuffa jeg. Kan være vondt motsatt vei og.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Du skulle tatt bilde av kakene, pent dekket på med tente lys og sendt bildet til de og gratulert med morsdagen. Dårlig gjort å ikke komme fordi en "ikke orket å måke bilen"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå